ADEPAP parla de l’eruga processionària al Diari de Tarragona
El vicepresident i portaveu d’ADEPAP, Andreu Garcia, va fer unes declaracions al Diari de Tarragona sobre l’arribada de l’eruga processionària a aquesta demarcació.
En l’article, publicat el 12 de febrer en línia i el 13 en la versió impresa, explica que cal tenir cura amb aquests insectes en la fase en què baixen dels arbres i busquen un substrat tou, ja que és quan poden provocar urticària si es toquen.
Pel que fa a les causes de l’avançament de la fase de descens dels arbres de la processionària, Garcia explica al diari que “el problema és que ara l’hivern és més curt i el fred no és tan extrem. Això fa que hi hagi més població d’erugues i que el seu cicle vital s’acceleri”. D’altra banda, el vicepresident d’ADEPAP destaca una altra causa: l’augment de la plantació de pins en zones urbanes.
Podeu llegir l’article sencer en aquest enllaç.
Deixa una resposta
Vols unir-te a la conversa?No dubtis a contribuir!